torsdag 6 januari 2011

historia.

en ny era ska alltid börja på en måndag, ny månad eller allra bäst ett nytt år. därför passar jag på att bli ett blogger-ass en torsdag mitt i veckan 6 dagar efter att det nya året våldtog världen. jag gör som jag vill. jag säger det en gång till så ingen missförstår, jag gööör som jag vill.
och när jag inte kan göra som jag vill så skriker jag efter linda, min terrapisst, hacker, bilogiska valium och bff4e. (kod blå)
tro inte att det var jag som fixade min egen blogg, det är vid sånna tillfällen jag dunkar huvet i väggen tills hon, den "magiska" tar över och knyter upp knutar, lugnar, ordnar och lyssnar i timme ut och timme in när jag bröölar, skriker hora och undrar varför inte jag kan...



så här såg vi ut! "unga och orörda", när vi genom datorn såg varann på kort för f!rsta gången. två pusselbitar som letat efter ett mönster, en sång som letat melodi, ett liv som saknat mening....fyy fan jag är verkligen en blödande poet. gick jag till överdrift där med "en sång som letat melodi?" hahahaha...kan inte rå fört. och som sagt jag gör som jag vill. dvs även skriver det som faller mej in.
jag är impulsiv med min fulla rätt, men jag äter inte bajs.

fan, linda.
vi skriver historia!!!
tack för att du finns i mitt liv.













7 kommentarer:

  1. Åh! Finaste inlägget! Taa-aaack.
    Läser och känner mig som någon slags supermänniska. Hehe! :)
    Fem år sen nu. Minns de som i går. Haha! "Snygg hårfärg o fina hundar". De var de första orden i de första mailet. :P

    Och du, tack själv. För att jag får finnas i ditt liv. De e inte så illa de heller. ;)

    SvaraRadera
  2. ohh... dig ska jag följa! Jag behöver lite mer poesi i mitt liv!

    SvaraRadera
  3. poesi vet jag inte om jag kan bjuda på...men lite ordfnaskeri ska jag väl kunna ordna;)

    SvaraRadera
  4. Hm.. ska se om det funkar..

    SvaraRadera
  5. Yes, nu funka det.. =) Så bra! Tänkte på dig och Linda, ni kanske egentligen skulle vara ett kärlekspar? ;)

    SvaraRadera
  6. det hade varit som att kn...a sin syster. usch och tve. hon är ju min valium och kosmiska tvilling.

    SvaraRadera
  7. Anna: nu har du fått allt om bakfoten. Haha! Måste hålla med Johanna här.
    Att vi två skulle ha en sådan relation skulle kännas mycket skumt o
    konstigt på mer än ett sätt. Hon e en av mina bästa o finaste här i livet.
    Det är sant. Och hon är min bff4e o det kan ingen annan vara. En kärleks-
    partner är något helt annat det! Två olika världar som inte krockar alls i detta fallet.

    SvaraRadera