söndag 9 januari 2011

bajs.

varför plockar du inte upp efter din hund din dumma flick-jänta?

när det nu töar finns din lilla hunds bajskorvar precis överallt. det är äckligt. har du inga påsar kan du få av mej, jag har 200 rullar. varför vinkar du bara tillbaka när jag hytter åt dej genom rutan, är du retardo? små svarta korvar, ska de vara så svåra att plocka upp? ska vi byta hund en vecka. vill du känna hur det känns att inte ens få upp en skitsats i 2 påsar....?

för att tag sen kastade jag en av din hunds varma korvar efter dej med min snöskyffel, jag missade dej, det var synd. i dag trampade jag i skiten för 23 gången. det luktar illa. små hundars bajs luktar inte mindre än stora hundars, om du trodde det. en dag ska jag ge dej en örfil med min hand full av skit. min egen om du har otur.


jag vill tejpa fast en skylt på dej med texten

"slå mej om jag inte plockar upp bajset efter min egen hund"
eller
"jag vill ha min brevlåda full av bajs"
eller
"låt gärna din hund bajsa på min sko, jag förtjänar det"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar